Povilas Daugėla

• burnos chirurgija
  • implantacija
  • periodontologija

Gyvenimo, kūrybinės ir mokslinės veiklos aprašymas

Veikla mokslinėse organizacijose
  • SMD Odontologijos sekcijos konferencijų vertinimo komisijos narys, studentų darbų vadovas (nuo 2010 m.)
  • International Team for Implantology (ITI) narys (nuo 2010 m.)
  • SMD Odontologijos būrelio pirmininkas (2008-2010 m.)
  • SMD Telemedicinos ir eSveikatos būrelio pirmininkas (2009-2011 m.)
  • 2008, 2009, 2010 m. Odontologijos sekcijos Lietuvos sveikatos mokslų studentų ir jaunųjų tyrėjų konferencijų organizatorius
  • Tarptautinės konferencijos „Estetinės odontologijos aktualijos studijų kontekste“ organizacinio komiteto narys (2009 m.)
  • The International Association of Student Clinicians – ADA narys (nuo 2008 m.)
  • International Society for Telemedicine & eHealth (ISfTeH) narys (nuo 2008 m.)
  • Studentų odontologų asociacijos (SOA) narys (nuo 2006 m.)
  • SMD Odontologijos, Veido-žandikaulių chirurgijos būrelių narys (nuo 2006 m.)
  • KMU Studentų mokslinės draugijos narys (nuo 2006 m.)
Laimėjimai / Apdovanojimai
  • Geriausias Baltijos Osteointegracijos Akademijos (BOA) jaunasis mokslininkas (2010 m.)
  • Nobel Biocare vardinė premija „Už pažangumą ir iniciatyvą siekiant mokslo aukštumų“ (2010 m.)
  • SMD Veido ir žandikaulių sekcijos konferencijos nugalėtojas su pranešimu „Sinuso dugno pakėlimo operacija: 32 atvejų retrospektyvinė analizė“ (2010 m.)
  • SMD Odontologijos sekcijos konferencijos nugalėtojas su pranešimu „Mikroorganizmų vaidmuo burnos ekologinės pusiausvyros palaikyme“ (2010 m.)
  • KMU baigiamųjų darbų konferencijos nugalėtojas su pranešimu „Antkaulio, kaip natūralios membranos, panaudojimas periodonto defektų regeneracijai“ (2010 m.)
  • SMD Odontologijos konferencijos nugalėtojas su pranešimu „Cementavimui naudojamų odontologinių cementų antibakterinio poveikio Streptococcus mutans bakterijoms palyginamasis tyrimas“ (2007 m.)
Skaityti pranešimai konferencijose / Publikacijos
  • EAO 20-Year Anniversary Meeting, „Dimensional Changes of the Periosteum in Different Gingival Biotypes and Particular Places of the Mandible“, Kopenhaga, Danija, 2012 m.
  • EAO 20-Year Anniversary Meeting, „ Composite Prosthetic Components on Dental Implants: Elements Arrangement and Biomechanics “, Kopenhaga, Danija, 2012 m.
  • EAO 20-Year Anniversary Meeting, „A Novel Cellulose - Hydroxyapatite Scaffold for Bone Tissue Regeneration“, Kopenhaga, Danija, 2012 m.
  • The Fourth International BOA Congress, „Platelet rich concentrates – features and rationale for clinical use“, Kaunas, 2012 m.
  • 6th International OMFS Congress 2012, „Novel Aproach to Socket Seal Surgery - The Inverted Periosteal Flap Technique“, Antalija, Turkija, 2012 m.
  • 6th International OMFS Congress 2012, „Bone Tissue Regeneration in Cellulose/Hydroxyapatite Scaffold“, Antalija, Turkija, 2012 m.
  • Lietuvos veido ir žandikaulių chirurgų draugijos konferencija, „Antkaulio panaudojimo galimybės alveolinių defektų regeneracijoje“, Vilnius 2011 m.
  • Bone-tec 2011 Bone-Tissue-Engineering Congress, „New Look at Periosteum as a Regenerative Source for Treatment of Alveolar Bone Defects“, Hanoveris, Vokietija, 2011 m.
  • The Third International BOA Congress, „Closure of postextraction defects utilizing inverted periosteal flap technique“, Kaunas 2011 m.
  • News and topicalities in dental practice, „Covering of impacted third molar extraction sockets via inverted periosteal flap technique: analysis of clinical cases”, Palanga 2011 m.
  • The Second International BOA Congress New Achievements in Implant Dentistry, „Biological properties of the periosteum and its handling in alveolar process reconstruction”, Kaunas 2010 m.
  • The Second International BOA Congress New Achievements in Implant Dentistry, „The significance of diagnostic criteria on the outcomes of sinus lift surgery”, Kaunas 2010 m.
  • 5th Baltic Sea Region Conference in Medical Sciences, „Prevalence and consideration of factors influencing sinus lift surgery”, Vilnius 2010 m.
  • SMD Veido ir žandikaulių sekcijos konferencija, „Viršutinio žandikaulio sinuso dugno pakėlimo operacijos planavimas“, Kaunas 2010 m.
  • SMD Veido ir žandikaulių sekcijos konferencija, „Sinuso dugno pakėlimo operacija: 32 atvejų retrospektyvinė analizė“, Kaunas 2010 m.
  • SMD Odontologijos sekcijos konferencija, „Dezinfekcinių tirpalų poveikis plokštelinių protezų bazių savybėms: spektrometrinė analizė”, Kaunas 2010 m.
  • SMD Odontologijos sekcijos konferencija, „Mikroorganizmų vaidmuo burnos ekologinės pusiausvyros palaikyme”, Kaunas 2010 m.
  • Daugėla P, Janužis G. Žandinio ančio dugno pakėlimo operacijai reikšmingi anatominiai ir fiziologiniai aspektai. Stomatologija (2010 m., straipsnis priduotas recenzentams)
  • Daugėla P, Janužis G. Viršutinio žandikaulio ančio pakėlimo operacijos įtaka jo funkcinei ir fiziologinei pusiausvyrai. Stomatologija (2010 m., straipsnis priduotas recenzentams)
  • International Society for Telemedicine & eHealth Conference, „Conventional approach for maintaining beneficial balance of oral microflora“, Kaunas 2009 m.
  • Daugėla P, Kelbauskas E. Beieškant idealaus irigacinio tirpalo: MTAD. Stomatologija (2009 m., straipsnis praėjęs pirminę recenziją)
  • 3rd Baltic Scientific Conference in Dentistry, „A comparative study of 14 dentifrices in maintenance of anticariogenic balance of oral bacteria“, Vilnius 2008 m.
  • Dentsply Competition for Nordic Dental Prie-graduate Students Conference, „Antibacterial potential of contemporary dental luting cements“, Kopenhaga 2008 m.
  • SMD Odontologijos sekcijos konferencija, „Šiuolaikinių dantų pastų vaidmuo burnos mikroorganizmų antikariesogeninės pusiausvyros palaikyme“, Kaunas 2008 m.
  • SMD Odontologijos sekcijos konferencija, „Dantų pastų poveikis kariesogeninei burnos ertmės mikroflorai: 14 produktų palyginamasis tyrimas“, Kaunas 2008 m.
  • Daugėla P, Žekonis G. Antibacterial potential of contemporary dental luting cements. Stomatologija 2008;10(1):16-21
  • 2nd Baltic Sea Region Conference in Medical Sciences, „A comparative study of anti-bacterial effect of luting cements on Streptococcus mutans bacteria“, Kaunas 2007 m.
  • SMD Odontologijos sekcijos konferencija, „Cementavimui naudojamų odontologinių cementų antibakterinio poveikio Streptococcus mutans bakterijoms palyginamasis tyrimas“, Kaunas 2007 m.

Prisijungti

Planai